ПРОБЛЕМАТИКА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ КАФЕДРА/PROBLEMS ON WHICH THE DEPARTMENT WORKS


Наукові проблеми, над якими працює кафедра: 
1) “Науково-методичні засади розвитку особистості в контексті освіти для сталого розвитку”
2) “Науково-методичні та практичні основи збереження біотичного і ландшафтного різноманіття в контексті стратегії сталого розвитку”
3) “Науково-методичні й практичні засади розвитку об’єднаних територіальних громад в контексті стратегії сталого розвитку Подільського регіону”.
Основними напрямками діяльності кафедри є:
1) підвищення екологічної компетентності вчителів природничо-математичних дисциплін закладів освіти:
озброєння вчителів сучасними ефективними інноваційними екологобезпечними технологіями;
еколого-просвітницька робота вчителів природничих дисциплін з учнями, педагогами, батьками, неурядовими громадськими організаціями екологічного і природоохоронного спрямування.
Зазначені функції члени кафедри реалізовують, як у період підвищення ними кваліфікації на курсах підвищення кваліфікації педагогів, так і в міжкурсовий період шляхом проведення семінарів, вебінарів, конференцій, круглих столів, тренінгів, майстер-класів та інших форм інтерактивної роботи;
2) удосконалення системи екологічного менеджменту керівників освітніх закладів, педагогів і вчителів Вінницької області під час підвищення ними кваліфікації та у міжкурсовий період, шляхом їх залучення до різноманітних форм проектної, науково-дослідної і грантової діяльності у навчальний і позанавчальний час;
3) підготовка фахівців освітньої програми “Природничі науки” спеціальності 101 “Екологія” освітнього ступенями “Бакалавр” і “Магістр” з числа осіб на основі середньої освіти, початкового рівня вищої освіти (молодший бакалавр), вищої освіти (спеціаліст, магістр), що здійснюється впродовж чотирьох і двох років навчання для освітнього ступеня “бакалавр” і 1,5 років навчання для освітнього ступеня “магістр” за денною і заочною формами.

Немає коментарів:

Дописати коментар