Наукові проблеми,
над якими працює кафедра:
1) “Науково-методичні засади розвитку особистості в
контексті освіти для сталого розвитку”
2) “Науково-методичні та практичні основи збереження
біотичного і ландшафтного різноманіття в контексті стратегії сталого розвитку”
3) “Науково-методичні й практичні засади розвитку об’єднаних
територіальних громад в контексті стратегії сталого розвитку Подільського
регіону”.
Основними
напрямками діяльності кафедри є:
1) підвищення екологічної компетентності вчителів
природничо-математичних дисциплін закладів освіти:
озброєння вчителів
сучасними ефективними інноваційними екологобезпечними технологіями;
еколого-просвітницька
робота вчителів природничих дисциплін з учнями, педагогами, батьками,
неурядовими громадськими організаціями екологічного і природоохоронного
спрямування.
Зазначені функції члени
кафедри реалізовують, як у період підвищення ними кваліфікації на курсах
підвищення кваліфікації педагогів, так і в міжкурсовий період шляхом проведення
семінарів, вебінарів, конференцій, круглих столів, тренінгів, майстер-класів та
інших форм інтерактивної роботи;
2) удосконалення системи екологічного менеджменту керівників
освітніх закладів, педагогів і вчителів Вінницької області під час підвищення ними кваліфікації та у
міжкурсовий період, шляхом їх залучення до різноманітних форм проектної, науково-дослідної
і грантової діяльності у навчальний і позанавчальний час;
3) підготовка фахівців освітньої програми “Природничі науки”
спеціальності 101 “Екологія” освітнього ступенями “Бакалавр” і “Магістр” з числа осіб на основі середньої
освіти, початкового рівня вищої освіти (молодший бакалавр), вищої освіти
(спеціаліст, магістр), що здійснюється впродовж чотирьох і двох років навчання
для освітнього ступеня “бакалавр” і 1,5 років навчання для освітнього ступеня
“магістр” за денною і заочною формами.
Немає коментарів:
Дописати коментар