НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ/EDUCATIONAL AND METHODICAL ACTIVITY

Тематика лекційних і практичних занять викладачів кафедри:
Мудрак Олександр Васильович 
доктор сільськогосподарських наук (за спеціальністю 03.00.16 - екологія), професор (кафедри екології та природничо-математичних дисциплін), завідувач кафедри екології, природничих та математичних наук
                                             Тематика лекцій (вебінарів)
1. Шляхи підвищення рівня екологічної освіти учнів на уроках природничих дисциплін
2. Екологія як наука (об’єкт, предмет, мета, завдання і методи дослідження; структура сучасної екології; основні етапи розвитку екології як науки; місце екології в системі наук)
3. Екологічна політика України і Європейського Союзу: порівняльний аналіз
4. Стратегія сталого розвитку Вінницької області
5. Екологічний стан довкілля Вінницької області
6. Екологічна безпека Вінницької області
7. Методика розв’язування практичних робіт з екології
8. Екошкола – школа майбутнього: теорія, методологія, практика
9. Методика створення заповідних обєктів та формування екологічної мережі
10. Особливості збереження біорізноманіття: науково-методичні і практичні підходи
11. Методика створення екологічних паспортів загальноосвітніх навчальних закладів в контексті Закону України Про освіту і Концепції Нова українська школа
12. Екологічне виховання як невідємна складова національно-патріотичного виховання
13. Теоретичні і практичні підходи щодо формування оптимального здоровя людини
14. Екологічні основи збалансованого харчування людини
15. Фізіологічні і екологічні особливості збалансованого харчування в умовах інтенсивного фізичного навантаження
16. Екошкола в контексті Закону України Про освіту і Концепції Нова українська школа
17. Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції
18. Екосистема: її складові, властивості, класифікація, збереження
19. Методика визначення екологічного сліду: теорія і практика

Тарасенко Галина Сергіївна 
доктор педагогічних наук (за спеціальністю 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти), професор (кафедри педагогіки та методики початкового навчання), професор кафедри екології, природничих та математичних наук 

                                             Тематика лекцій (вебінарів)
1.    Сучасний учитель – провідник освітніх змін 
2.    Формування емоційної культури дошкільників засобами естетичного пізнання природи
3.    Створення освітнього середовища з метою реалізації компетентнісного підходу в процесі навчання біології та екології
4.    Компетентнісний  підхід  до екологічної освіти школярів
5.    Екологічне виховання учнів загальноосвітньої школи в контексті становлення Нової української школи
6.    Роль екологічної естетики в оновленні змісту природничої освіти в контексті концептуальних засад Нової української школи
7.     Еколого-естетичне виховання школярів у  контексті інтеграції змісту, методів, форм освітнього процесу
8.    Екологічне виховання дітей та молоді: ціннісний підхід
9.    Екологічна естетика – школярам.
10.Екологічне виховання школярів у контексті інвайроментального підходу
11.Технологія естетико-екологічного виховання дітей раннього віку.
12.Використання художніх образів природи в роботі музичного керівника закладу дошкільної освіти
13.Проблема  інтеграції в сучасній освіті: сутність і способи реалізації
14.Інтеграція науки і мистецтва в процесі екологічної освіти учнів загальноосвітньої школи
15.Реалізація рефлексивно-творчого підходу до вивчення школярами природознавчих дисциплін     
                         
Юглічек Лілія Степанівна
кандидат біологічних наук (за спеціальністю 03.00.05 - ботаніка), доцент (кафедри екології), доцент кафедри екології, природничих та математичних наук
                                             Тематика лекцій (вебінарів)
1. Основи біологічної систематики
2. Типи життєвих стратегій популяцій
3. Біологічні інвазії та їх вплив на природні екосистеми

Поліщук Віктор Миколайович

кандидат географічних наук (за спеціальністю географія та екологія), доцент, доцент кафедри екології, природничих та математичних наук

                                             Тематика лекцій (вебінарів)

1. Охорона праці. Основи безпеки життєдіяльності в закладах освіти. 

2. Пріоритети розвитку економіки України.

3. Перша медична допомога при невідкладних станах.

4. Профілактика спортивного травматизму. Перша медична допомога.

5. Сучасні проблеми  освіти,  науки, технологій.

6. Реалізація наскрізної лінії компетентностей “здоров’я і безпека” в контексті концепції НУШ.

7. Формування безпечного для здоровя освітнього середовища на уроках математики.

8. Здоров’я та його критерії. Санітарні норми і правила.

9. Сутність, принципи та фактори розміщення продуктивних сил і формування економіки регіонів.

10. Видатні географічні відкриття і подорожі: естетико-виховний потенціал.

11. Здоров’язберігаючі технології як чинник впливу на якість освіти.

12. Перша медична допомога із врахуванням індивідуальних особливостей. Профілактика захворювань, що набули соціального значення.

13. Визначення вмісту нітратів в продуктах харчування (овочі, фрукти) та питній воді (різних категорій водозабезпечення) за допомогою приладу SOEKS Ecovisor F-4


Шевченко Ілона Андріївна
кандидат педагогічних наук (за спеціальністю 03.00.04 - теорія та методика професійної освіти), викладач кафедри екології, природничих та математичних наук
                                             Тематика лекцій (вебінарів)

  1. Майстер–клас «Hand made.Foil Art – виготовлення виробів з фольги»
  2. Майстер–клас «Hand made. Декупаж»
  3. Майстер–клас «Hand made. Фоаміранове диво»
  4. Майстер–клас «Hand made. Дріт та його використання »
  5. Як перетворити хоббі у заробіток
  6. Компетентнісний підхід у викладанні навчальних дисциплін в контексті Нової української школи.
  7. Інноваційні педагогічні технології, як основа навчання в Новій українській школі.
  8. Використання технології інтерактивного навчання – шлях до розвитку комунікативної компетентності особистості.
  9. Розвиток міжпівкульної взаємодії, як основи інтелектуальних можливостей. 
  10.  Рефлексія як складова фахового розвитку вчителя
  11. Сучасні освітні технології передачі та отримання інформації (перевернуте та змішане навчання)



Немає коментарів:

Дописати коментар